Content - model Mondri 354
Model Content Mondri 354 jest częścią serii Cantate od Content Organs. Z tym modelem doświadczysz maksymalnych możliwości technologii Invention Technology® firmy Content. Zainspirowany starożytnymi organami piszczałkowymi w ich różnych formach, Content Organs opracował te wszechstronne instrumenty. Cztery unikalne światy brzmieniowe sprawiają, że wciąż będziesz zdumiony możliwościami, dzięki którym najpiękniejsze utwory organowe zabrzmią optymalnie w jednych organach. W organach Cantate, każdy styl brzmieniowy ma swoją własną, charakterystyczną dyspozycję. Dzięki temu możesz bezkompromisowo grać wszystkie najważniejsze dzieła organowe z różnych epok. Dzięki Personal Control Center, organy można łatwo dalej intonować i dostosowywać w pełni do indywidualnych preferencji. Mondri 354 charakteryzuje się imponującą obudową, z drewnianymi registry manubriowymi i wskaźnikiem LED. Różne style organowe są wygrawerowane na manubriach lub są dostępne poprzez umieszczenie magnetycznych pól rejestrowych.
Ogólna specyfikacja:
- 3 manuały
- 4 x 54 głosy
- 30- lub 32-nutowy pedał
- Obsługa za pomocą drewnianych registrów manubriowych
- Obudowa zaprojektowana na wzór pozytywu
Organy o wyjątkowo wielu możliwościach
Gdy jakość dostaje przestrzeń.
Content nie uznaje kompromisów zarówno w technologii, jak i w reprodukcji dźwięku w modelach z serii Cantate. Dzięki aż 12 niezależnym kanałom, 20 głośnikom i dynamicznym wzmacniaczom 180W, osiągnięta jest optymalna szczegółowość brzmienia. Wysokiej jakości próbki są starannie dobrane i intonowane z myślą o wewnętrznym systemie audio. Poprzez wykorzystanie 4 niezależnych kanałów surround, emitujących dźwięk na boki i w górę prospektu organowego (organ case), wrażenia z organów cyfrowych są bliższe organom piszczałkowym niż kiedykolwiek. Prospekt z litego drewna dębowego emanuje solidnym i wytrzymałym wyglądem, z oświetleniem LED przy pedale i pulpicie na nuty, ławą ze schowkiem na nuty oraz drewnianymi pedałami żaluzji, w tym General Crescendo. Seria Content Cantate jest dostępna z 30- lub 32-tonowym pedalboardem, w wersji prostej (flat) lub promienistej (radial) wklęsłej (concave). Dodanie tłoków nożnych (toe pistons) lub dużego setzera (Divisional Setzer System) do tych organów jest oczywiście możliwe. 128 głosów ExtraVoice z czułością na dotyk (touch sensitivity) dopełnia ten instrument.
An organ tailored to personal taste. Personal Control Centre Through a simple menu, the Personal Control Center, you can adjust and voice an organ style entirely to your liking. This includes choosing from more than 50 historical temperaments, adding detuning at register or key level, or adjusting volume and tonal character per key and stop. An organ cannot get more personalized!
Cztery style organowe w jednym instrumencie.
Światy organowe
Organy z serii Mondri oferują cztery różne style organowe: Północnoniemiecki Barok, Holenderski Klasycyzm, Francuski Romantyzm i Angielski Symfoniczny. Za naciśnięciem przycisku możesz łatwo przełączać się między tymi stylami organowymi. Próbka (sample) przypisana do głosu (stop) zmienia się, podczas gdy etykieta na manubrium (ciągadle rejestrowym) pozostaje identyczna z nową próbką. Na przykład Principal 8' w holenderskim stylu organowym staje się Prinzipal 8' w północnoniemieckim stylu barokowym i Diapason 8' w angielskim symfonicznym świecie brzmieniowym. Próbki stojące za głosami zostały nagrane na różnych organach w Holandii, Niemczech, Anglii, Francji i innych krajach. Z serią Content Mondri, ten świat organowy trafia do Twojego salonu!
-
-
Pedal
13 - Principal
32'
- Octav
16'
- Subbas
16'
- Octav
8'
- Octav
4'
- Nachthorn
2'
- Rauschpfeiffe
II fach
- Mixtur
IV fach
- Posaun
32'
- Posaun
16'
- Trommet
8'
- Trommet
4'
- Cornet
2'
- Koppel Ped.-R.P.
- Koppel Ped.-Werck
- Koppel Ped.-O.P.
-
-
Ruck Positiv
13 - Principal
8'
- Gedackt
8'
- Quintadena
8'
- Octav
4'
- Blockfloit
4'
- Octav
2'
- Waldfloit
2'
- Ziffloit
1 1/2'
- Sexquialt
II fach
- Scharff
IV fach
- Cimbel
III fach
- Dulcian
16'
- Regal
8'
- Tremulant
- Koppel R.P.-O.P.
-
-
Werck
13 - Principal
16'
- Quintadena
16'
- Octav
8'
- Hollfloit
8'
- Octav
4'
- Rohrfloit
4'
- Quinta
3'
- Super Octav
2'
- Tertian
II fach
- Mixtur
VI fach
- Cimbel
III fach
- Trommet
16'
- Trommet
8'
- Tremulant
- Koppel Werck-R.P.
- Koppel Werck-O.P.
-
-
Ober Positiv
15 - Gedackt
16'
- Principal
8'
- Rohrfloit
8'
- Quintadena
8'
- Quinta
6'
- Octav
4'
- Spitzfloit
4'
- Nasat
3'
- Flachfloit
2'
- Sexquialt
III fach
- Rauschpfeiffe
II fach
- Scharff
IV fach
- Trommet
8'
- Vox Humana
8'
- Schalmey
4'
- Tremulant
-
-
Pedaal
13 - Bourdon
32 Vt
- Praestant
16 Vt
- Subbas
16 Vt
- Violon
16 Vt
- Octaaf
8 Vt
- Gedekt
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Mixtuur
4 St.
- Fagot
32 Vt
- Bazuin
16 Vt
- Fagot
16 Vt
- Trompet
8 Vt
- Schalmy
4 Vt
- Koppel Ped.-Pos
- Koppel Ped.-Hw.
- Koppel Ped.-Zw.
-
-
Positief
13 - Praestant
8 Vt
- Holpyp
8 Vt
- Fluyt Douce
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Roorfluyt
4 Vt
- Quintfluyt
3 Vt
- Woudfluyt
2 Vt
- Terts
1 3/5 Vt
- Sifflet
1 Vt
- Cornet
3 St.
- Mixtuur
4 St.
- Fagot
16 Vt
- Dulciaan
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Pos.-Zw.
-
-
Hoofdwerk
13 - Praestant
16 Vt
- Octaaf
8 Vt
- Roorfluyt
8 Vt
- Viola
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Speelfluyt
4 Vt
- Quint
3 Vt
- Octaaf
2 Vt
- Cornet
5 St.
- Mixtuur
5 St.
- Scherp
3 St.
- Trompet
16 Vt
- Trompet
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Hw.-Pos.
- Koppel Hw.-Zw.
-
-
Zwelwerk
15 - Bourdon
16 Vt
- Salicionaal
8 Vt
- Baarpyp
8 Vt
- Quintadeen
8 Vt
- Gamba
8 Vt
- Celeste
8 Vt
- Salicet
4 Vt
- Fluyt
4 Vt
- Nasard
3 Vt
- Gemshoorn
2 Vt
- Terts
1 3/5 Vt
- Flageolet
1 Vt
- Mixtuur
4 St.
- Schalmy
8 Vt
- Vox Humana
8 Vt
- Tremulant
-
-
Pedalier
13 - Soubasse
32
- Contrebasse
16
- Flute
16
- Violonbasse
16
- Quinte
10 2/3
- Basse
8
- Flute
8
- Violoncelle
8
- Flute
4
- Contre Bombarde
32
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tirasse Positif
- Tirasse Grand Orgue
- Tirasse Recit Expressif
-
-
Positif
13 - Bourdon
16
- Principal
8
- Cor de Nuit
8
- Salicional
8
- Unda Maris
8
- Prestant
4
- Flute Douce
4
- Nasard
2 2/3
- Doublette
2
- Carillon
1-3 rgs.
- Basson
16
- Trompette
8
- Cromorne
8
- Tremblant
- Accouplement Rec.-Pos.
-
-
Grand Orgue
13 - Montre
16
- Montre
8
- Flute Harmonique
8
- Bourdon
8
- Gambe
8
- Prestant
4
- Flute
4
- Doublette
2
- Cornet
5 rgs.
- Plein Jeu
7 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tremblant
- Accouplement Pos.-G.O.
- Accouplement Rec.-G.O.
-
-
Recit
15 - Quintaton
16
- Diapason
8
- Bourdon
8
- Flute Traversiere
8
- Viole de Gambe
8
- Voix Celeste
8
- Principal
4
- Flute Octaviante
4
- Octavin
2
- Cornet
2-5 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Basson-Hautbois
8
- Voix Humaine
8
- Clairon
4
- Tremolo
-
-
Pedal
13 - Double Open Wood
32'
- Open Diapason
16'
- Contra Gamba
16'
- Bourdon
16'
- Principal
8'
- Flute
8'
- Violon
8'
- Fifteenth
4'
- Mixture
IV rks.
- Contra Fagotto
32'
- Trombone
16'
- Trumpet
8'
- Clarion
4'
- Choir to Pedal
- Great to Pedal
- Swell to Pedal
-
-
Choir
13 - Contra Dulciana
16'
- Stopped Diapason
8'
- Wald Flute
8'
- Dulciana
8'
- Principal
4'
- Chimney Flute
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Tierce
1 3/5'
- Larigot
1 1/3'
- Mixture
IV rks.
- Tromba
8'
- Cremona
8'
- Tremulant
- Swell to Choir
-
-
Great
13 - Double Diapason
16'
- Open Diapason no.1
8'
- Open Diapason no.2
8'
- Stopped Diapason
8'
- Dulciana
8'
- Principal
4'
- Suabe Flute
4'
- Fifteenth
2'
- Cornet
III-V rks.
- Mixture
V rks.
- Double Trumpet
16'
- Trumpet
8'
- Clarinet
8'
- Tremulant
- Choir to Great
- Swell to Great
-
-
Swell
15 - Bourdon
16'
- Open Diapason
8'
- Stopped Diapason
8'
- Salicional
8'
- Vox Angelica
8'
- Principal
4'
- Flute
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Nineteenth
1 1/2'
- Mixture
IV rks.
- Fagotto
16'
- Cornopean
8'
- Hautboy
8'
- Clarion
4'
- Tremulant

















