Content - model Cantate 354
Z organami Cantate od Content Organs doświadczasz maksymalnych możliwości technologii Invention Technology®. Zainspirowany starożytnymi organami piszczałkowymi w ich różnych formach, Content Organs opracował te wszechstronne instrumenty. Cztery unikalne światy brzmieniowe sprawiają, że wciąż będziesz zdumiony możliwościami, dzięki którym najpiękniejsze utwory organowe zabrzmią optymalnie w jednych organach. W organach Cantate, każdy styl brzmieniowy ma swoją własną, charakterystyczną dyspozycję. Dzięki temu możesz bezkompromisowo grać wszystkie najważniejsze dzieła organowe z różnych epok.
Ogólna specyfikacja:
- 3 manuały
- 4 x 54 głosy
- 30- lub 32-nutowy pedał
- Registry manubriowe
- Opcje wykonane na zamówienie
- 50 historycznych strojów
- 128 głosów ExtraVoices (głosy orkiestrowe)
Bez kompromisów w kwestii jakości.
Imponujące organy.
Zarówno w technologii, jak i w reprodukcji dźwięku, Content nie uznaje kompromisów w modelach z serii Cantate. Dzięki aż 12 niezależnym kanałom, z których każdy jest wyposażony w dynamiczne wzmacniacze 180W, osiągnięta została optymalna szczegółowość brzmienia. Wysokiej jakości próbki są starannie dobrane i intonowane z myślą o wewnętrznym systemie audio. Poprzez zastosowanie 4 niezależnych kanałów surround, emitujących dźwięk na boki i w górę prospektu organowego (organ case), wrażenia z organów cyfrowych są bliższe organom piszczałkowym niż kiedykolwiek.
Imponujący prospekt z podświetlanymi manubriami
Prospekt i wykończenie.
Cantate 354R charakteryzuje się imponującym prospektem z podświetlanymi manubriami (ciągadłami rejestrowymi). Opcjonalnie model ten oferuje również manubria ruchome mechanicznie. Prospekt z litego drewna dębowego emanuje solidnym i wytrzymałym wyglądem. Oświetlenie LED pedału, ława ze schowkiem na nuty oraz drewniane pedały żaluzji – w tym General Crescendo – są oczywiście zawsze w zestawie. Seria Content Cantate jest dostępna z 30- lub 32-tonowym pedalboardem, w wersji prostej (flat) lub promienistej (radial) wklęsłej (concave). Dodanie tłoków nożnych (toe pistons) lub dużego setzera (Divisional Setzer System) do tych organów jest oczywiście możliwe. 128 głosów ExtraVoice z czułością na dotyk dopełnia ten instrument.
Szeroka paleta barw brzmieniowych.
Wybór głosów (registracja)
„Moje organy są moją orkiestrą” – to znane powiedzenie francuskiego organisty i kompozytora Césara Francka. Precyzyjniej rzecz ujmując, sztuki registrowania nie da się podsumować. Organy posiadają głosy zasadnicze (pryncypały i flety), głosy chórowe/alikwotowe (Mixture, Sharp itp.) oraz głosy języczkowe (Trumpet, Vox Humana, Trombone). Różnorodne głosy mogą być również używane pojedynczo jako registry solowe. Dobrze znanymi registrami solowymi w organach holenderskich są Cornet, Vox Humana, Trumpet lub Sesquialtera. Głosy te można znaleźć w organach Content Cantate 354. Odkryj bogactwo możliwości i barw brzmieniowych wiekowych organów piszczałkowych dzięki modelowi Cantate 354!
-
-
Pedal
13 - Principal
32'
- Octav
16'
- Subbas
16'
- Octav
8'
- Octav
4'
- Nachthorn
2'
- Rauschpfeiffe
II fach
- Mixtur
IV fach
- Posaun
32'
- Posaun
16'
- Trommet
8'
- Trommet
4'
- Cornet
2'
- Koppel Ped.-R.P.
- Koppel Ped.-Werck
- Koppel Ped.-O.P.
-
-
Ruck Positiv
13 - Principal
8'
- Gedackt
8'
- Quintadena
8'
- Octav
4'
- Blockfloit
4'
- Octav
2'
- Waldfloit
2'
- Ziffloit
1 1/2'
- Sexquialt
II fach
- Scharff
IV fach
- Cimbel
III fach
- Dulcian
16'
- Regal
8'
- Tremulant
- Koppel R.P.-O.P.
-
-
Werck
13 - Principal
16'
- Quintadena
16'
- Octav
8'
- Hollfloit
8'
- Octav
4'
- Rohrfloit
4'
- Quinta
3'
- Super Octav
2'
- Tertian
II fach
- Mixtur
VI fach
- Cimbel
III fach
- Trommet
16'
- Trommet
8'
- Tremulant
- Koppel Werck-R.P.
- Koppel Werck-O.P.
-
-
Ober Positiv
15 - Gedackt
16'
- Principal
8'
- Rohrfloit
8'
- Quintadena
8'
- Quinta
6'
- Octav
4'
- Spitzfloit
4'
- Nasat
3'
- Flachfloit
2'
- Sexquialt
III fach
- Rauschpfeiffe
II fach
- Scharff
IV fach
- Trommet
8'
- Vox Humana
8'
- Schalmey
4'
- Tremulant
-
-
Pedaal
13 - Bourdon
32 Vt
- Praestant
16 Vt
- Subbas
16 Vt
- Violon
16 Vt
- Octaaf
8 Vt
- Gedekt
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Mixtuur
4 St.
- Fagot
32 Vt
- Bazuin
16 Vt
- Fagot
16 Vt
- Trompet
8 Vt
- Schalmy
4 Vt
- Koppel Ped.-Pos
- Koppel Ped.-Hw.
- Koppel Ped.-Zw.
-
-
Positief
13 - Praestant
8 Vt
- Holpyp
8 Vt
- Fluyt Douce
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Roorfluyt
4 Vt
- Quintfluyt
3 Vt
- Woudfluyt
2 Vt
- Terts
1 3/5 Vt
- Sifflet
1 Vt
- Cornet
3 St.
- Mixtuur
4 St.
- Fagot
16 Vt
- Dulciaan
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Pos.-Zw.
-
-
Hoofdwerk
13 - Praestant
16 Vt
- Octaaf
8 Vt
- Roorfluyt
8 Vt
- Viola
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Speelfluyt
4 Vt
- Quint
3 Vt
- Octaaf
2 Vt
- Cornet
5 St.
- Mixtuur
5 St.
- Scherp
3 St.
- Trompet
16 Vt
- Trompet
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Hw.-Pos.
- Koppel Hw.-Zw.
-
-
Zwelwerk
15 - Bourdon
16 Vt
- Salicionaal
8 Vt
- Baarpyp
8 Vt
- Quintadeen
8 Vt
- Gamba
8 Vt
- Celeste
8 Vt
- Salicet
4 Vt
- Fluyt
4 Vt
- Nasard
3 Vt
- Gemshoorn
2 Vt
- Terts
1 3/5 Vt
- Flageolet
1 Vt
- Mixtuur
4 St.
- Schalmy
8 Vt
- Vox Humana
8 Vt
- Tremulant
-
-
Pedalier
13 - Soubasse
32
- Contrebasse
16
- Flute
16
- Violonbasse
16
- Quinte
10 2/3
- Basse
8
- Flute
8
- Violoncelle
8
- Flute
4
- Contre Bombarde
32
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tirasse Positif
- Tirasse Grand Orgue
- Tirasse Recit Expressif
-
-
Positif
13 - Bourdon
16
- Principal
8
- Cor de Nuit
8
- Salicional
8
- Unda Maris
8
- Prestant
4
- Flute Douce
4
- Nasard
2 2/3
- Doublette
2
- Carillon
1-3 rgs.
- Basson
16
- Trompette
8
- Cromorne
8
- Tremblant
- Accouplement Rec.-Pos.
-
-
Grand Orgue
13 - Montre
16
- Montre
8
- Flute Harmonique
8
- Bourdon
8
- Gambe
8
- Prestant
4
- Flute
4
- Doublette
2
- Cornet
5 rgs.
- Plein Jeu
7 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tremblant
- Accouplement Pos.-G.O.
- Accouplement Rec.-G.O.
-
-
Recit
15 - Quintaton
16
- Diapason
8
- Bourdon
8
- Flute Traversiere
8
- Viole de Gambe
8
- Voix Celeste
8
- Principal
4
- Flute Octaviante
4
- Octavin
2
- Cornet
2-5 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Basson-Hautbois
8
- Voix Humaine
8
- Clairon
4
- Tremolo
-
-
Pedal
13 - Double Open Wood
32'
- Open Diapason
16'
- Contra Gamba
16'
- Bourdon
16'
- Principal
8'
- Flute
8'
- Violon
8'
- Fifteenth
4'
- Mixture
IV rks.
- Contra Fagotto
32'
- Trombone
16'
- Trumpet
8'
- Clarion
4'
- Choir to Pedal
- Great to Pedal
- Swell to Pedal
-
-
Choir
13 - Contra Dulciana
16'
- Stopped Diapason
8'
- Wald Flute
8'
- Dulciana
8'
- Principal
4'
- Chimney Flute
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Tierce
1 3/5'
- Larigot
1 1/3'
- Mixture
IV rks.
- Tromba
8'
- Cremona
8'
- Tremulant
- Swell to Choir
-
-
Great
13 - Double Diapason
16'
- Open Diapason no.1
8'
- Open Diapason no.2
8'
- Stopped Diapason
8'
- Dulciana
8'
- Principal
4'
- Suabe Flute
4'
- Fifteenth
2'
- Cornet
III-V rks.
- Mixture
V rks.
- Double Trumpet
16'
- Trumpet
8'
- Clarinet
8'
- Tremulant
- Choir to Great
- Swell to Great
-
-
Swell
15 - Bourdon
16'
- Open Diapason
8'
- Stopped Diapason
8'
- Salicional
8'
- Vox Angelica
8'
- Principal
4'
- Flute
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Nineteenth
1 1/2'
- Mixture
IV rks.
- Fagotto
16'
- Cornopean
8'
- Hautboy
8'
- Clarion
4'
- Tremulant















