Content - model Concerto 476
Wszystko łączy się w modelu Content Concerto 476. Majestat prawdziwych organów koncertowych w połączeniu z najwyższej jakości brzmieniem sprawia, że Concerto 476 to szczytowe osiągnięcie. Dzięki czterem unikalnym światom brzmieniowym i pełnej palecie głosów, każdy utwór organowy brzmi jak marzenie. Dodatkowo, dostępnych jest ponad 50 historycznych strojów, a organy te dysponują 12 pogłosami konwolucyjnymi (Convolution Reverb). System audio z 12 kanałami i wbudowanym dźwiękiem przestrzennym zapewnia optymalne rozproszenie dźwięku w przestrzeni, dzięki ponad 20 wbudowanym głośnikom.
Ogólna specyfikacja:
- 4 dotykowe klawiatury manuałowe
- 4 niezależne style brzmieniowe
- 4 x 76 głosów
- 10 x 22 presety generalne (x 4)
- Pogłos konwolucyjny
- ExtraVoice (128 programowalnych głosów orkiestrowych)
- Opcje dostosowane do potrzeb klienta
Imponujący prospekt z manubriami
Konstrukcja wysokiej jakości
Concerto 476R charakteryzuje się imponującym prospektem z manubriami (ciągadłami rejestrowymi). Opcjonalnie model ten oferuje również manubria ruchome mechanicznie. Prospekt, wykonany z litego dębu, ma solidny i trwały wygląd. Oświetlenie LED pedału, ława ze schowkiem na nuty oraz drewniane pedały ekspresji (expression pedals) – w tym General Crescendo – są oczywiście zawsze w komplecie. Organy Content Concerto są dostępne z 30- lub 32-tonowym pedalboardem, w wersji prostej (flat) lub promienistej (radiating) wklęsłej (concave). Dodanie tłoków nożnych (toe pistons) lub dużego setzera (Divisional Setzer System) do tych organów nie stanowi oczywiście problemu. 128 głosów ExtraVoice z czułością na dotyk dopełnia ten instrument.
Odpowiednie dla wszelkiej muzyki organowej.
Cztery style organowe
Organy posiadają cztery style organowe, co umożliwia wykonanie całej literatury organowej. Muzyka kompozytorów takich jak Bach jest autentycznie reprodukowana dzięki próbkom (samples) z nurtu Północnoniemieckiego Baroku. Za jednym dotknięciem możesz przełączyć się na styl Francuskiego Romantyzmu, odpowiedni dla dzieł kompozytorów takich jak Widor, Guilmant czy Franck. Oczywiście, uwzględniono także organy holenderskie. Ta dyspozycja została stworzona z myślą o wykonywaniu muzyki obejmującej całą szerokość holenderskiej sztuki chorałowej.
Moje organy są moją orkiestrą
Wybór głosów (registracja)
„Moje organy są moją orkiestrą” – to znane powiedzenie francuskiego organisty i kompozytora Césara Francka. Trafniej rzecz ujmując, sztuki registrowania nie da się podsumować. Organy składają się z głosów podstawowych (pryncypały i flety), głosów alikwotowych/mieszających (Mixtuur, Scherp itp.) oraz głosów języczkowych (Trompet, Vox Humana, Bazuin). Różnorodne głosy mogą być również używane pojedynczo jako registry solowe. Dobrze znanymi registrami solowymi w organach holenderskich są Cornet, Vox Humana, Trompet lub Sesquialtera. Głosy te znajdziesz w modelu Content Concerto. Odkryj bogactwo możliwości i barw brzmieniowych wiekowych organów piszczałkowych!
-
-
Pedal
15 - Principal
32'
- Octav
16'
- Subbas
16'
- Octav
8'
- Gedackt
8'
- Octav
4'
- Nachthorn
2'
- Rauschpfeiffe
II fach
- Mixtur
IV fach
- Posaun
32'
- Posaun
16'
- Dulcian
16'
- Trommet
8'
- Trommet
4'
- Cornet
2'
- Koppel Ped.-R.P.
- Koppel Ped.-Werck
- Koppel Ped.-O.P.
- Koppel Ped.-B.P.
- Koppel Ped.-K.P.
-
-
Ruck Positiv
14 - Principal
8'
- Gedackt
8'
- Quintadena
8'
- Octav
4'
- Blockfloit
4'
- Octav
2'
- Waldfloit
2'
- Ziffloit
1 1/2'
- Octav
1'
- Sexquialt
II fach
- Scharff
IV fach
- Cimbel
III fach
- Dulcian
16'
- Regal
8'
- Tremulant
- Koppel R.P.-O.P.
- Koppel R.P.-B.P.
- Koppel R.P.-K.P.
-
-
Werck
14 - Principal
16'
- Quintadena
16'
- Octav
8'
- Hollfloit
8'
- Octav
4'
- Rohrfloit
4'
- Quinta
3'
- Super Octav
2'
- Tertian
II fach
- Mixtur
VI fach
- Cimbel
III fach
- Trommet
16'
- Trommet
8'
- Viola di Gamba
8'
- Tremulant
- Koppel Werck-R.P.
- Koppel Werck-O.P.
- Koppel Werck-B.P.
- Koppel Werck-K.P.
-
-
Ober Positiv
15 - Gedackt
16'
- Principal
8'
- Rohrfloit
8'
- Quintadena
8'
- Quinta
6'
- Octav
4'
- Spitzfloit
4'
- Nasat
3'
- Flachfloit
2'
- Sexquialt
III fach
- Rauschpfeiffe
II fach
- Scharff
IV fach
- Trommet
8'
- Vox Humana
8'
- Trommet
4'
- Tremulant
- Koppel O.P.-B.P.
- Koppel O.P.-K.P.
-
-
Brust Positiv
15 - Holzgedackt
8'
- Viola da Gamba
8'
- Principal
4'
- Hollfloit
4'
- Gedackt Quinta
3'
- Octav
2'
- Quinta
1 1/2'
- Super Octav
1'
- Sexquialt
II fach
- Scharff
IV fach
- Cimbel
II fach
- Regal
16'
- Dulcian
8'
- Schalmey
4'
- Harpsichord
- Tremulant
- Koppel B.P.-K.P.
-
-
Kron Positiv
3 - Krumhorn
16'
- Posaun
8'
- Cornet
4'
- Sub Octave
- Octave
- Unison Off
-
-
Pedaal
15 - Bourdon
32 Vt
- Praestant
16 Vt
- Subbas
16 Vt
- Violon
16 Vt
- Roorquint
12 Vt
- Octaaf
8 Vt
- Gedekt
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Nagthoorn
2 Vt
- Mixtuur
4 St.
- Fagot
32 Vt
- Bazuin
16 Vt
- Fagot
16 Vt
- Trompet
8 Vt
- Schalmy
4 Vt
- Koppel Ped.-Pos.
- Koppel Ped.-Hw.
- Koppel Ped.-Zw.
- Koppel Ped.-Ew.
- Koppel Ped.-Cm.
-
-
Positief
14 - Quintadeen
16 Vt
- Praestant
8 Vt
- Holpyp
8 Vt
- Fluyt Traverse
8 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Roorfluyt
4 Vt
- Quintfluyt
3 Vt
- Woudfluyt
2 Vt
- Terts
1? Vt
- Sifflet
1 Vt
- Sesquialter
3 St.
- Mixtuur
4 St.
- Fagot
16 Vt
- Dulciaan
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Pos.-Zw.
- Koppel Pos.-Ew.
- Koppel Pos.-Cm.
-
-
Hoofdwerk
14 - Praestant
16 Vt
- Octaaf
8 Vt
- Roorfluyt
8 Vt
- Viola
8 Vt
- Roorquint
6 Vt
- Octaaf
4 Vt
- Speelfluyt
4 Vt
- Quint
3 Vt
- Octaaf
2 Vt
- Cornet
5 St.
- Mixtuur
5 St.
- Scherp
3 St.
- Trompet
16 Vt
- Trompet
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Hw.-Pos.
- Koppel Hw.-Zw.
- Koppel Hw.-Ew.
- Koppel Hw.-Cm.
-
-
Zwelwerk
15 - Bourdon
16 Vt
- Salicionaal
8 Vt
- Baarpyp
8 Vt
- Quintadeen
8 Vt
- Gamba
8 Vt
- Céleste
8 Vt
- Salicet
4 Vt
- Fluyt
4 Vt
- Nasard
3 Vt
- Gemshoorn
2 Vt
- Flageolet
1 Vt
- Carillon
3 St.
- Mixtuur
4 St.
- Schalmy
8 Vt
- Vox Humana
8 Vt
- Tremulant
- Koppel Zw.-Ew.
- Koppel Zw.-Cm.
-
-
Echowerk
15 - Gedekt
16 Vt
- Fluyt Douce
8 Vt
- Viool de Gambe
8 Vt
- Fluyt Traverse
4 Vt
- Salicionaal
4 Vt
- Spitsfluyt
3 Vt
- Blokfluyt
2 Vt
- Terts
1 3/5 Vt
- Quintfluyt
1 1/2 Vt
- Klein Fluyt
1 Vt
- Echo Cornet
3 St.
- Zimbel
3 St.
- Echo Trompet
8 Vt
- Klarinet
8 Vt
- Hobo
- Tremulant
- Koppel Ew.-Cm.
-
-
Chamade
3 - Trombone
16 Vt
- Chamade
8 Vt
- Klaroen
4 Vt
- Sub Octave
- Octave
- Unison Off
-
-
Pedalier
15 - Soubasse
32
- Contrebasse
16
- Soubasse
16
- Flute
16
- Violonbasse
16
- Grosse Quinte
10 2/3
- Basse
8
- Flute
8
- Violoncelle
8
- Flute
4
- Contre Bombarde
32
- Bombarde
16
- Basson
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tirasse Positif
- Tirasse Grand Orgue
- Tirasse Recit Expressif
- Tirasse Solo
- Tirasse Bombarde
-
-
Positif
14 - Bourdon
16
- Principal
8
- Cor de Nuit
8
- Salicional
8
- Unda Maris
8
- Prestant
4
- Flute Douce
4
- Nasard
2 2/3
- Doublette
2
- Tierce
1 3/5
- Carillon
1-3 rgs.
- Basson
16
- Trompette
8
- Cromorne
8
- Tremblant
- Accouplement Rec.-Pos.
- Accouplement Solo-Pos.
- Accouplement Bom.-Pos.
-
-
Grand Orgue
14 - Montre
16
- Montre
8
- Flute Harmonique
8
- Bourdon
8
- Gambe
8
- Prestant
4
- Flute
4
- Violon
4
- Doublette
2
- Cornet
5 rgs.
- Plein Jeu
7 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tremblant
- Accouplement Pos.-G.O.
- Accouplement Rec.-G.O.
- Accouplement Solo-G.O.
- Accouplement Bom.-G.O.
-
-
Recit
15 - Quintaton
16
- Diapason
8
- Bourdon
8
- Flute Traversiere
8
- Viole de Gambe
8
- Voix Celeste
8
- Principal
4
- Flute Octaviante
4
- Octavin
2
- Cornet
2-5 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Basson-Hautbois
8
- Voix Humaine
8
- Clairon
4
- Tremolo
- Accouplement Solo-Rec.
- Accouplement Bom.-Rec.
-
-
Solo
15 - Bourdon Douce
16
- Flute Harmonique
8
- Bourdon
8
- Violoncelle
8
- Viola
4
- Flute a Cheminee
4
- Doublette
2
- Larigot
1 1/3
- Septième
1 1/7
- Piccolo
1
- None
8-sep
- Progression Harmonique
5 rgs.
- Trompette Harmonique
8
- Clarinette
8
- Tuba
- Tremblant
- Accouplement Bom.-Solo
-
-
Bombarde
3 - Bombarde en Chamade
16
- Trompette en Chamade
8
- Clairon en Chamade
4
- Sub Octave
- Octave
- Unison Off
-
-
Pedal
15 - Double Open Wood
32'
- Open Diapason
16'
- Violone
16'
- Bourdon
16'
- Principal
8'
- Flute
8'
- Violoncello
8'
- Fifteenth
4'
- Octave Flute
4'
- Mixture
IV rks.
- Contra Fagotto
32'
- Trombone
16'
- Fagotto
16'
- Trumpet
8'
- Clarion
4'
- Choir to Pedal
- Great to Pedal
- Swell to Pedal
- Solo to Pedal
- Chamade to Pedal
-
-
Choir
14 - Contra Dulciana
16'
- Wald Flute
8'
- Stopped Diapason
8'
- Dulciana
8'
- Principal
4'
- Chimney Flute
4'
- Salicet
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Piccolo
2'
- Tierce
1?'
- Mixture
IV rks.
- Posaune
8'
- Cremona
8'
- Tremulant
- Swell to Choir
- Solo to Choir
- Chamade to Choir
-
-
Great
14 - Double Open Diapason
16'
- Open Diapason no.1
8'
- Open Diapason no.2
8'
- Stopped Diapason
8'
- Gamba
8'
- Principal
4'
- Suabe Flute
4'
- Twelfth
2?'
- Fifteenth
2'
- Mixture
V rks.
- Sharp Mixture
III rks.
- Double Trumpet
16'
- Trumpet
8'
- Clarion
4'
- Tremulant
- Choir to Great
- Swell to Great
- Solo to Great
- Chamade to Great
-
-
Swell
15 - Bourdon
16'
- Open Diapason
8'
- Lieblich Gedackt
8'
- Echo Gamba
8'
- Salicional
8'
- Vox Angelica
8'
- Principal
4'
- Flute
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Mixture
IV rks.
- Fagotto
16'
- Cornopean
8'
- Hautboy
8'
- Clarion
4'
- Tremulant
- Solo to Swell
- Chamade to Swell
-
-
Solo
15 - Contra Viole
16'
- Claribel Flute
8'
- Harmonic Flute
8'
- Flute Celeste
8'
- Viole d'Orchestre
8'
- Viole Celeste
8'
- Concert Flute
4'
- Octave Viole
4'
- Harmonic Piccolo
2'
- Cornet
V rks.
- Cor Anglais
16'
- Corno di Bassetto
8'
- Orchestral Oboe
8'
- French Horn
8'
- Chimes
- Tremulant
- Chamade to Solo
-
-
Chamade
3 - Contra Tuba
16'
- Tuba
8'
- Orchestral Trumpet
8'
- Sub Octave
- Octave
- Unison Off



















