Content - model Mondri 236
Seria Mondri od Content od lat stanowi nasz znak rozpoznawczy. Mondri to wyrafinowanie i jakość. Pięknie zaprojektowana dębowa obudowa robi imponujące wrażenie w każdym salonie i jest wyposażona w drewniane registry manubriowe ze wskaźnikiem LED. Te organy domowe również wykorzystują naszą autorską technologię Invention Technology®. Masz dostęp do czterech kompletnych dyspozycji o charakterze brzmieniowym, który oddaje sprawiedliwość czterem różnym stylom muzycznym. Dzięki wysokiej obudowie, te organy domowe zapewniają zachwycające wrażenia przestrzenne, z wbudowanymi 6 kanałami audio (w tym surround) na górze i z przodu obudowy.
Ogólna specyfikacja:
- 2 manuały
- 4 x 36 głosów
- 4 unikalne style brzmieniowe
- Wysoki model obudowy
- 30-nutowy pedał (prosty, wklęsły lub wklęsło-radialny)
- Klawiatury z metalowym rdzeniem
- Wbudowany dźwięk 3D surround
- Drewniana ławka z miejscem na nuty
- Oświetlenie LED na pedale i pulpicie na nuty
- Personal Control Center
- ExtraVoice (opcjonalnie)
Każdy utwór muzyczny przestrzenną celebracją.
Brzmienia pozytywowe
Mondri 236 to dwumanuałowe organy z serii Mondri. Instrument ten jest kompaktowy pod względem rozmiarów i wielki w brzmieniu. Dzięki 36 głosom rozdzielonym między Manuał I (Great), Manuał II (Swell) i Pedał, Mondri 236 oferuje szeroką paletę barw brzmieniowych. Zastosowanie unikalnego 6-kanałowego systemu audio sprawia, że każdy utwór muzyczny staje się przestrzenną celebracją. Zachęca to do gry lub słuchania organów w salonie. Oczywiście, Mondri 236 jest dostępny w różnych wykończeniach (kolorystycznych) oraz z opcjonalnymi funkcjami. Doświadcz piękna kompaktowych organów pozytywowych z modelem Mondri 236!
Strojenie i regulacja aż do najdrobniejszego detalu!
Organy dostosowane do Twoich preferencji.
Dzięki Personal Control Center (PCC) organy można łatwo regulować i dostosowywać do indywidualnych preferencji. Organy są wyposażone w detale takie jak oświetlenie LED w pobliżu pedału i nad pulpitem na nuty, dwa drewniane pedały żaluzji oraz drewnianą ławę ze schowkiem na nuty. Schowek na nuty znajduje się również za pulpitem na nuty. Prospekt został zaprojektowany w nowoczesnej estetyce, ale można go dostosować, aby nadać mu bardziej klasyczny wygląd zgodnie z preferencjami, poprzez dodanie jednego z wielu gzymsów, listew ozdobnych, ławy organowej w stylu francuskim lub wariantów w stylach prospektu.
Szeroka paleta barw brzmieniowych.
Wybór głosów (registracja)
„Moje organy są moją orkiestrą” – to znane powiedzenie francuskiego organisty i kompozytora Césara Francka. Trafniej rzecz ujmując, sztuki registrowania nie da się podsumować w kilku słowach. Organy posiadają głosy podstawowe (pryncypały i flety), głosy mieszające (Mixture, Sharp itp.) oraz głosy języczkowe (Trumpet, Vox Humana, Trombone). Różnorodne głosy mogą być również używane pojedynczo jako registry solowe. Dobrze znanymi registrami solowymi w organach holenderskich są Cornet, Vox Humana, Trumpet lub Sesquialtera. Większość z tych głosów można znaleźć w organach Content Mondri. Odkryj bogactwo możliwości i barw brzmieniowych wiekowych organów piszczałkowych na jednym z modeli Mondri!
-
-
Pedal
9 - Prinzipal
16'
- Subbass
16'
- Quintbass
12'
- Oktave
8'
- Gedackt
8'
- Oktave
4'
- Posaune
16'
- Trompete
8'
- Cornet
4'
- Koppel Ped.-Hw.
- Koppel Ped.-Sw.
-
-
Hauptwerk
12 - Quintadena
16'
- Prinzipal
8'
- Rohrflote
8'
- Spitzgamba
8'
- Oktave
4'
- Blockflote
4'
- Quinte
3'
- Super Oktave
2'
- Sesquialter
II fach
- Mixtur
IV fach
- Trompete
16'
- Trompete
8'
- Tremulant
- Koppel Hw.-Sw.
-
-
Schwellwerk
15 - Prinzipal
8'
- Holzflote
8'
- Quintadena
8'
- Viola da Gamba
8'
- Voce Umana
8'
- Oktave
4'
- Spitzflote
4'
- Nasat
3'
- Waldflote
2'
- Terz
1 3/5'
- Scharff
IV fach
- Fagott
16'
- Trompete
8'
- Oboe
8'
- Schalmey
4'
- Tremulant
-
-
Pedaal
9|11 - Prestant
16'
- Subbas
16'
- Roerquint
12'
- Octaaf
8'
- Gedekt
8'
- Octaaf
4'
- Bazuin
16'
- Trompet
8'
- Schalmeij
4'
- Koppel Ped.-Hw.
- Koppel Ped.-Zw.
-
-
Hoofdwerk
12|14 - Bourdon
16'
- Prestant
8'
- Roerfluit
8'
- Viola
8'
- Octaaf
4'
- Speelfluit
4'
- Quint
3'
- Octaaf
2'
- Cornet
V
- Mixtuur
IV-V
- Trompet
16'
- Trompet
8'
- Tremulant
- Koppel Hw.-Zw.
-
-
Zwelwerk
15 - Salicionaal
8'
- Baarpijp
8'
- Quintadeen
8'
- Gamba
8'
- Celeste
8'
- Salicet
4'
- Fluit
4'
- Nasard
3'
- Gemshoorn
2'
- Terts
1 3/5'
- Mixtuur
IV
- Fagot
16'
- Schalmeij
8'
- Vox Humana
8'
- Trompet
4'
- Tremulant
-
-
Pedalier
9 - Contrebasse
16
- Soubasse
16
- Grosse Quinte
10 2/3
- Basse
8
- Flute
8
- Flute
4
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Clairon
4
- Tirasse Grand Orgue
- Tirasse Recit Expressif
-
-
Grand Orgue
12 - Bourdon
16
- Montre
8
- Flute Harmonique
8
- Bourdon
8
- Prestant
4
- Flute
4
- Quinte
2 2/3
- Doublette
2
- Cornet
5 rgs.
- Plein Jeu
7 rgs.
- Bombarde
16
- Trompette
8
- Tremblant
- Accouplement Rec.-G.O.
-
-
Recit
15 - Diapason
8
- Cor de Nuit
8
- Flute Traversiere
8
- Viole de Gambe
8
- Voix Celeste
8
- Principal
4
- Flute Octaviante
4
- Nasard
2 2/3
- Octavin
2
- Tierce
1 3/5
- Plein Jeu
4-5 rgs.
- Basson
16
- Trompette
8
- Basson-Hautbois
8
- Clairon
4
- Trémolo
-
-
Pedal
9 - Open Wood
16'
- Bourdon
16'
- Stopped Quint
10 2/3'
- Principal
8'
- Flute
8'
- Fifteenth
4'
- Trombone
16'
- Trumpet
8'
- Clarion
4'
- Great to Pedal
- Swell to Pedal
-
-
Great
12 - Bourdon
16'
- Open Diapason 1
8'
- Open Diapason 2
8'
- Stopped Diapason
8'
- Principal
4'
- Suabe Flute
4'
- Twelfth
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Cornet
III-V rks.
- Mixture
V rks.
- Double Trumpet
16'
- Trumpet
8'
- Tremulant
- Swell to Great
-
-
Swell
15 - Open Diapason
8'
- Stopped Diapason
8'
- Lieblich Gedackt
8'
- Salicional
8'
- Vox Angelica
8'
- Principal
4'
- Flute
4'
- Nasard
2 2/3'
- Fifteenth
2'
- Tierce
1 3/5'
- Mixture
IV rks.
- Fagotto
16'
- Cornopean
8'
- Hautboy
8'
- Clarion
4'
- Tremulant




















